.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبار ویژه دولت برای ساخت حوزه های علمیه

استاندار مازندران گفت: در دولت دهم با كمك دولت و مجلس 10 ميليارد تومان براي تجهيز و ساخت حوزه‌هاي علميه مازندران اختصاص يافت.

سيد علي اكبر طاهايي صبح امروز در مراسم افتتاح نخستين دبيرستان پسرانه علوم و معارف صدرا مازندران در شهرستان بابل اظهار داشت: بابل شهري عالم پرور و خواستگاه عالمان بزرگ و تأثيرگذاري در عرصه دانش، معرفت الهي و علوم ديني است.

وي افزود: نقش خيرين در كنار دولت براي توسعه فضاهاي آموزشي در كشور نقشي بارز و برجسته است و تاكنون خيرين مدرسه‌ساز مازندراني بيش از 700‌هزار ميليون تومان براي تعليم و تربيت به آموزش و پرورش مازندران كمك كردند.

طاهايي تصريح كرد: هدف از احداث مدرسه علوم و معارف صدرا در بابل ترويج فرهنگ و انديشه عالمان ديني از جمله علامه مطهري است چراكه وزارت آموزش و پرورش با توجه به تلاش‌هاي فراوان نتوانست آنگونه كه شايسته است انديشه وسيع علامه مطهري را در بدنه آموزش و پرورش نهادينه كند به همين دليل سازمان تبليغات با احداث اين مدرسه و گسترش علوم ديني به كمك آموزش و پرورش آمد.

وي بيان داشت: امروز خدماتي كه در دولت احمدي‌نژاد به ويژه در گسترش حوزه‌هاي علميه صورت گرفته است به هيچ وجه قابل مقايسه با دولت‌هاي هاشمي و خاتمي نبوده است.

نماينده عالي دولت در مازندران خاطرنشان كرد: دولت دهم در كنار پل‌سازي، آسفالت و توسعه دانشگاه و مراكز آموزشي به كمك توسعه حوزه‌هاي علميه پرداخت.

طاهايي اظهار داشت: در سال جاري دولت با مشاركت مجلس براي تجهيز و احداث حوزه‌هاي علميه مازندران 10 ميليارد تومان اعتبار تخصيص داد كه اين امر مهم به دليل درك درست از اصل موضوع و نهادينه كردن آموزش ديني و علوم الهي است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.857 seconds.